Home > Uncategorized > We hebben sponsors nodig!
10293745_10152456960589445_4953955138846466852_o

Afgelopen woensdag tijdens de Engelse les in het weeshuis, maakten wat vrijwilligers opmerkingen over het feit dat Film zo slim was. Ik zei: “Dat is hij zeker! De reden dat zijn sponsor hem sponsort is omdat hij gelooft dat hij op een dag miljonair zal worden.” De vrijwilligers moesten lachen, waarop de kinderen wilden weten wat er gezegd was. Nadat ik het voor ze had vertaald vroeg een meisje (Gift in het zwarte shirtje met bloemetjes op de foto): “En ik? Heb ik al een sponsor?” Ik vertelde haar dat ze binnenkort een sponsor zou hebben. Ik kon haar niet zeggen dat ze nog geen sponsor had.

Ons doel is dat al deze lieve schatjes een sponsor krijgen. Alstublieft help ons deze kinderen te helpen. Als de kosten te hoog zijn, misschien is het dan een optie om een kindje te sponsoren samen met een kennis of familielid. Onderstaand meer informatie over het sponsoren van een kindje. Verander een leven.

Waarom een kind sponsoren?

U vraagt zich misschien af wat er gebeurt met uw donaties als u een kind gaat sponsoren. Wat zijn de voordelen voor u en het kind. We zullen u kort uitleggen hoe sponsoring werkt en hoe u betrokken kunt raken.

• Kies een kindje om te sponsoren
    De eerste stap om sponsor te worden is een kindje uitzoeken die u graag wilt helpen. Als u een kindje heeft gevonden waarmee u zich verbonden voelt kunt u het formulier invullen of voor meer achtergrond informatie over het betreffende kindje neemt u per e-mail of het contact formulier contact met ons op.
  • Help een kinds toekomst
    Een kindje sponsoren kost u slechts 30 euro per maand. Dat kost minder dan een bakje koffie per dag.

Desondanks dat 30 euro per maand niet heel veel lijkt, is het geweldig om te zien wat voor een verschil dit maakt in een kinder leven. Als sponsor helpt u het sponsorkindje met zijn dagelijkse levensbehoefte als gezondheidszorg, voedingsrijk eten, educatie, schoon water en als er genoeg is zelfs de mogelijkheid tot het volgen van extra bijlessen en/of hobbies (Dans lessen, muziek lessen, Engels bijles).

• Maak een persoonlijke connectie
    Wij geloven dat het grootste voordeel van kinder sponsoring is om persoonlijk met ze in contact te kunnen zijn. Als u ervoor kiest om met uw kindje te schrijven ontvangt u geregeld brieven van uw kindje waarin ze u op de hoogte houden van hun leven, hun dagelijkse activiteiten, school en vriendjes. Na enige tijd creëert u een hechte band met uw kindje. Op deze manier kunt u zien hoe uw helpende hand werkelijk een verschil maakt.
  • Bezoek het kind dat u sponsort
    Misschien zijn na verloop van tijd brieven alleen niet genoeg. Als u het kindje wilt ontmoeten dat u sponsort, kunnen we de mogelijkheden met u bespreken om hem/haar persoonlijk op te zoeken. Stichting Weeshuis Thailand kan u helpen met de coördinatie van uw bezoek aan uw sponsorkindje, wat een levensveranderende ervaring kan zijn. In plaats van enkel afhankelijk van brieven te zijn kunt u met eigen ogen zien hoe uw sponsoring uw kindje helpt.

Wilt u graag  verandering brengen in het leven van een kindje, overweeg dan een kindje te sponsoren. Uw steun en inzet  zorgen dat we essentiële hulp kunnen blijven bieden aan deze weeskinderen, en op deze manier kunnen we hoop bieden aan kinderen opgroeien zonder hun familie.