Home > Causes > Sponser een kind
10364596_658519320862272_557445772_n

Direct Bank Transfer

Donations can be made to the following account:

IBAN: NL37INGB0008150167

In the name of: Stichting Weeshuis Thailand te Lelystad

If you’d like to sponsor a child, don’t forget to mention the name of the child in the description.

Waarom een kind sponsoren?

U vraagt zich misschien af wat er gebeurt met uw donaties als u een kind gaat sponsoren. Wat zijn de voordelen voor u en het kind. We zullen u kort uitleggen hoe sponsoring werkt en hoe u betrokken kunt raken.

• Kies een kindje om te sponsoren
    De eerste stap om sponsor te worden is een kindje uitzoeken die u graag wilt helpen. Als u een kindje heeft gevonden waarmee u zich verbonden voelt kunt u het formulier invullen of voor meer achtergrond informatie over het betreffende kindje neemt u per e-mail of het contact formulier contact met ons op.
  • Help een kinds toekomst
    Een kindje sponsoren kost u slechts 30 euro per maand. Dat kost minder dan een bakje koffie per dag.

Desondanks dat 30 euro per maand niet heel veel lijkt, is het geweldig om te zien wat voor een verschil dit maakt in een kinder leven. Als sponsor helpt u het sponsorkindje met zijn dagelijkse levensbehoefte als gezondheidszorg, voedingsrijk eten, educatie, schoon water en als er genoeg is zelfs de mogelijkheid tot het volgen van extra bijlessen en/of hobbies (Dans lessen, muziek lessen, Engels bijles).

• Maak een persoonlijke connectie
    Wij geloven dat het grootste voordeel van kinder sponsoring is om persoonlijk met ze in contact te kunnen zijn. Als u ervoor kiest om met uw kindje te schrijven ontvangt u geregeld brieven van uw kindje waarin ze u op de hoogte houden van hun leven, hun dagelijkse activiteiten, school en vriendjes. Na enige tijd creëert u een hechte band met uw kindje. Op deze manier kunt u zien hoe uw helpende hand werkelijk een verschil maakt.
  • Bezoek het kind dat u sponsort
    Misschien zijn na verloop van tijd brieven alleen niet genoeg. Als u het kindje wilt ontmoeten dat u sponsort, kunnen we de mogelijkheden met u bespreken om hem/haar persoonlijk op te zoeken. Stichting Weeshuis Thailand kan u helpen met de coördinatie van uw bezoek aan uw sponsorkindje, wat een levensveranderende ervaring kan zijn. In plaats van enkel afhankelijk van brieven te zijn kunt u met eigen ogen zien hoe uw sponsoring uw kindje helpt.

Wilt u graag  verandering brengen in het leven van een kindje, overweeg dan een kindje te sponsoren. Uw steun en inzet  zorgen dat we essentiële hulp kunnen blijven bieden aan deze weeskinderen, en op deze manier kunnen we hoop bieden aan kinderen opgroeien zonder hun familie.